Wednesday, July 27, 2011

...Mr. Pingu...

Pernah tengok kartun Pingu? Saya pernah tengok sekali dengan anak-anak buah saya. Rasa nya, sepanjang siaran, saya takde perasaan. Senyum sket-sket je sebab kadang Pingu buat mimik muka cute. Tu je. Tapi anak-anak buah saya yang duduk kat sebelah ni, memang gelak tak hingat. Macam dia faham je tiap butir bicara penguin. piew pew www~~  (nama pon kartun, cerita kanak-kanak, memang diorang je lah yg faham T_T)

Kanak-kanak memang hebat. Kreatif. Jadi, hari ni saya nak kenalkan Mr. Pingu versi Liyana's.
Harap iyer cukup sweet & simple untuk anak anda.

uuu...Mr. Pingu...
Thanks Dian Natrah. Moga Mr. Pingu terkene tempias kechomelan adik :)

Further detail:

Material: Denim, Cotton, felt, fiber span & button
Saiz: 11' x 12'
Price: RM 59 each + RM6 (poslaju)

Just email me at terompahsurau@yahoo.com for any reservation



Enjoy~~~ d[^_^]b

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...