Monday, March 28, 2011

...Lots of strawberry...

I superb bored yesterday.. although my homework was high like mount Everest, i don't feel like working on it because I know, they aren't reducing..So, I start to cut some of my fabric randomly.. and tadaaa....

Sebijik beg straberry untuk masa hadapan.. *baca dalam nada doraemon. Jangan lupe senyum. chomel :)

 100% made out of Japanese cotton





Further details:
Measurements:
 12' wide
15' tall
21' handle strap
Price: RM 69 sahaja + RM 6 (poslaju)


please email me at terompahsurau@yahoo.com for reservation

happy viewing d[^_^]b
 


Enjoy~~~ d[^_^]b

5 comments:

toyolkiut said...

wah..
kreatif..
lawanya..

liyana said...

thanks dear :)

toyolkiut said...

TK nk bgtau..
cenderahati dh sampai..
trima kasih..

Shieda85 said...

Bila u boring, u Bleh wat bag yg cantik mcm ni. I wonder ape lah jd klau ms u x boring ek.. Mesti lg superb!! Hehee. Nice lah dear... But i hv lots of bag already. Maybe next time k dear (^^)

liyana said...

@toyolkiut..yay! nasib baik selamat sampai ;)


@shieda.. ahaha..kamu nih lucu la shieda. jangan lah letak harapan yg tinggi sangat.. segan-segan i..ni buat suka-suka je release tension. ihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...