Wednesday, November 18, 2009

...have a safe journey...


ma & ayoh dah bertolak ke tanah suci semalam.. syukur.. akhirnya giliran diorg tiba juga...

xde hadiah berharga dpt diberi. Cume iringan doa dan bantal bucuk buatan sendiri shj dpt diprovide oleh cik terompah yg serba kekurangan ni.. (gmbr bantal bucuk akan di upload kemudian hari bg mengelakkan unsur2 menunjuk2 disini..ihiks)

Doa buat semua jemaah haji disana, Semoga selamat, sihat dan dipermudahkan dalam menjalani ibadah.. amin


happy aidiladha everyone d[^_^]b


p/s: ma, jgn lupe sapu minyak angin kat lutut ye.. br gagah nk tawaf nanti
p/s/s: ayoh, jgn lupe tgk2 kan ma & mok teh, sbb ayoh je yg paling gagah utk jaga mereka :D

5 comments:

~ aman shah ~ said...

aku tau tempat ni...
tingkat atas dekat cafe...
kat masjid tabung haji...
dekat kelana jaya~~

liyana said...

wahh..detail nyer..cube teka meja no. brape? hehe

~Ainnur~ said...

moga slmt pegi dan selamat balik,he..slmt hari raye aji juge~
he..

semut sesat said...

moge selamat semuanya..amin

rahimin idris said...

nak tempah bantal bucuk satu bleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...