Tuesday, May 3, 2011

...Basic Jeans Dress...

This is my first try to sell a jeans outfit.. I'm nervous.. *bukti ada pada gambar ku yang skema lurus bak pembaris..huhu..

Anyway, I hope you like the basic jeans dress ^^



Further details for Basic Jeans Dress :
 
Material: Cotton Jeans
Saiz: Suit S and M (Dress length 54")
Price: RM 95 sahaja (trial price ;) + RM 6 (poslaju)
only 1 piece available


please email me at terompahsurau@yahoo.com for reservation

Thanks for viewing~~~ d[^_^]b
    
     

2 comments:

Aneesah said...

Uuu cantik! ;) This was made from denim kan, bukan recycled jeans?

Yang I paling suka though, is your shawl, hahahaha. Love that patchwork look. :D

liyana said...

yup.. from new fabric. xlarat nk kumpul cebis kecik-kecik dr seluar recycle utk buat baju.huhu

ahaha..salah usha ye. terminat shawl pulak. anyway, thanks ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...