Saturday, April 16, 2011

...Pipit Wonderful Market 6...

Pada firasat saya, korang mesti dah dapat banyak kad jemputan skang nih.. tak kira lah kad jemputan secara virtual di facebook atau kad secara fizikal old school di rumah... Semua majlis kawen, bertunang, majlis cukur jambul, bday party dll, berebut-rebut nak dibuat dalam masa cuti sekolah 2minggu akan datang.. *saya harap ade yang buat pameran bunga api masa tu, mesti extra meriah

Jadi tak mustahil kalau saya kate korang mungkin akan marathon 4 hingga 8 buah rumah dalam sehari.. Best kan?! tapi  bagi yang jawab, "aku tak dapat apa-apa kad jemputan pon?!"

Saya nasihatkan korang sauk je songkok yang ada & singgah makan kat mana-mana kenduri kawen yang korang terjumpe tepi jalan. Saje nak amik feel kemeriahan berkenduri-kendara..Bukan tuan umah cam semua jemputan dia pon. Plus, kalau kiter tak gi singgah makan, tak habis pulak lauk kat umah dia, membazir je nanti..ahaha.. 

Tapi apa yang penting lepas makan, Sila salam kaut ngan parent pengantin k. Bayar balik ape yang korang dah makan. & jangan lupe pesan kat parent pengantin suruh kirim salam tahniah kat sedara seislam awak yang baru mendirikan rumah tangga, moga berbahagia hingga akhir hayat....haa, ok kan?

Namun begitu, bagi yang dah dapat deretan kad jemputan, Korang dah siapkan hadiah untuk mereka ke belum?? kalau belum, meh saya usulkan solution... ehehe

Pada awal bulan depan, 7th May 2011 bersamaan hari sabtu, marilah kita beramai-ramai menyerbu Pipit Wonderful Market di Annexe Gallery (Central Market KL) untuk mendapatkan hasil kraftangan terbaik dari karyawan-karyawan indie malaysia.. 

Pelbagai hasil kraf unik untuk dipilih dan saya pasti korang akan rambang mata! sebab pada hari berkenaan, akan ada lebih 60 karyawan yang berkumpul untuk menjual hasil kerja tangan mereka.. So, mesti ada 1 or 2 kraf yang menarik dihati untuk dihadiahkan pada member-member kalian. Awesome kan?!

Please do mark your calender now!
date : 7th May 2011 , Saturday (12pm-7pm)
venue : Annexe Gallery , Central Market , KL

See you there~~~ d[^_^]b

   

4 comments:

Wuucin said...

ok note!:)

liyana said...

ahaha..chomel. sila cr gerai sy di sana dan tegur ye! boleh berkenalan ^^

toyolkiut said...

a'aaa kn..
singgah je mana2 kenduri kita jumpe, bkn tuan umah kenal sume orang pun..
lg elok kita slalu standby adiah dlm kete, singgah je bwk kuar satu..
hehe..
misteri tu..

liyana said...

stand by adiah byk2 k..jd kene lah bazar sy nanti..ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...