Sunday, August 1, 2010

...cikgu wannabe...

ohh.. saya sudah bertukar cita-cita kah??? Dulu, dah elok-elok jadi jurutera, tukar menjadi tukang jahit...
Sudah menjahit, sambung belajar jadi sales girls.. Skang belum habis belajar, nak jadi cikgu pula??? haish..sungguh tamak saya ni kan..ahaha

Tenang-tenang.. hidup ini memang tiada perkara yang constant melainkan perubahan.. oleh yang demikian, saya mahu membuat sedikit ajakan paradigma dalam hidup.. mahu jadi cikgu cyber.. ^_^

Macam mana boleh jadi cikgu cyber?? sekolah ape??  *soalan yang ku harap korang akan lontarkan setelah mendengar hasrat ku ini..ahaha

Untuk pengetahuan korang, tiada surat tawaran jawatan tiba dirumah dan tiada juga sekolah cyber yang sudi menggajikan budak hingusan ini. Cuma sekolah angan-angan yang telah saya bina di alam maya ini  Tapi siapa tahu kan, satu hari nanti saya akan memiliki sebuah universiti bak Dr. Fazley??? *k, sila abaikan saya..saya sedang berangan...

anyway, to cut things short.. Sebenarnya, motif utama penghasilan post ini adalah untuk berkongsi laman sesawang baru yang telah saya bina, berkenaan perkongsian pendapat dan idea tentang perniagaan di {MBA for dummies} by Liyana. .

Amaran keras: Sila baca setiap post di sana dengan tekun. Jangan skip perkataan mahupon perenggan ketika membaca walaupon ku tahu iyer membosankan.dan  Jangan mabuk melihat terlalu banyak huruf.. Pengisian blog baru ini akan lebih lurus bak pembaris, dan lebih serius dari cikgu disiplin.. Jadi sila tinggalkan komen membina disetiap post k!.. *ahaha...seram tak???

akhir kata, jangan lupa singgah  {MBA for dummies} by Liyana. .


Enjoy~~~ d[^_^]b

4 comments:

iYda Juhar said...

akan singgah.

liyana said...

yay..thanks dear

iYda Juhar said...

salam ramadhan. selamat berpuasa.
jangan lupe sahur !!!

:)

Kujie said...

Salam Ramadan 1431H

Maafkan salah silap Kak Jie yang ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...