Thursday, February 11, 2010

...Dam Aji Tote for SALE...

ok.. perkara ni jarang-jarang berlaku.. hehe.. nape saya berkata begitu???.. ini kerana jarang sekali saya buat beg secara berlebihan.. biasa cukup-cukup ikut order je... tapi kali ni, akibat lonjakan adrenalin yang tak terkawal terhadap kotak-kotak, maka terhasilah beg untuk direbut   ^_^


big in size & kukuh,
jadi jgn runsing akan kemampuan iyer menampung isi perot berkapaciti tinggi  :)

daku terus mencuba untuk memupuk minat korang  :D
if bosan main dam, just guna back iyer pula  ~_^..




If ade yang berminat.. Here are the detail: 

Measurements:
 13' length
17 1/2' tall
22' handle strap

Price: RM 65 sahaja + RM 6 (poslaju)

SOLD

Like usual, email me to choop k.. Enjoy~~~ d[^_^]b

1 comment:

THIEFBITE MDHFZFRD said...

hi aku from thiefbite.blogspot.com n berminat nk tanya pasal terompahsurau ni.actually aku nk buat something for thiefbite(blog aku) like a keychain nk suruh korang buatkan and we are going to pay you.

boleh leave me your email address so it is easier to contact you guys.thanks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...