Friday, January 22, 2010

...Pencuci Jeans yang GiGih...

 ya... hari ini hari laundry sedunia.. hip hip horrar  *terawal sehari ye sebab tiap jumaat saya sudah tiada kelas..ehehe..sengeh jahat  ^_^ 

berbalik pada laundry, sejak dua menjak ni, mesin basuh umah ni dah naik haus berpusing.. ampaian pon dah nk bengkok rasa nyer menyokong pakaian.. manakala budak umah, hanya mampu menahan perasaan.. hohorrar lagi..*sabar yer korang.. tahun depan aku dah abis belajar, aku blah la ye.. ^_^"

untuk berkongsi beban.. jom usha sket situasi yang perlu ditempuh..



overall lokasi dimana proses bedah siasat jeans berlaku..
cop, ampaian dh penuh, jadi tingkap turut jadi mangsa
  *nie pon sudah agak cover..tapi horrar tetap berlaku



barisan jeans yang sedang menunggu giliran..
mesin sudah penuh + ampaian sudah sarat

bersempena dengan post hari ni, suke lah saya untuk meminta jasa baik korang untuk menderma jeans dalam keadaan harum + bersih bagi memudahkan proses penghasilan produk baru.. or kalau tak nak basuh, jangan lupe kirim sabun debu skali ye  ^_^


Slamat berhujung minggu~~~ d[^_^]b

p/s: alamak..lupe nak snap pic ampai.. hurm, nanti lah ye.. update lain kali.. kang semak pulak mata korang. cukup lah semak yang ade skang nih  ;)

6 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

i have sent an email but u didn't reply me..

Norliza said...

keh keh keh...sian diaaa

Sweetlilcraft said...

saya pun belum basuh lg jeans yg norlie bg..huhu.

cik syahira said...

perempuan.. i miss youuuuu!!

liyana said...

@osh..i have reply ur mail dear..


@norliza.. hukhuk T_T *raih simpati


@sweetlilcraft... ni pon xabis-abis basuh lg.. berat sgt kain nyer... pelan-pelan kayuh


@cik syahira... miss u too babe

ecott said...

maner akk dpt jeans2 nie?

ecottfee.blogspot.com

iLURVu blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...