Monday, October 17, 2011

...Liyana's Handmade in Remaja...

Salam & Hi everyone,

Hope u had a nice day, like I am today..hihi.. Just notice that my article were out in the Remaja magazine. Yay! (mood senyum muda-mudi sepanjang hari :)

Macam tak caya je masih layak untuk majalah ni..kihkihkih


Kalau nak digali semula memori dengan majalah Remaja ni, last saya baca majalah ni masa di sekolah menengah dulu.... tu pon sebab nak buat macam-macam kuiz tentang 'Si Dia'...ahaha..budak-budak baru nak naik, biasa lah...kalau korang normal, korang mesti pernah buat jugak kan..(tak nak ngaku sekarang takpe, yang penting mengaku dalam hati ;)

dan selepas 9tahun.. semalam, saya telah membeli majalah Remaja keluaran 15th Oct 2011 semata-mata nak tengok gambar diri sendiri! ahaha.. childish!

 
 Thanks Siti Hawa for featuring us!

So, kepada semua Si Chantek & Si Kacak di luar sana, jangan lupa dapatkan majalah Remaja edisi denim di kedai berdekatan anda Hari Ini! Terdapat tutorial percuma dari saya di dalam nyer..

Thanks for reading~~~ d[^_^]b


p/s: sorry for the lack of update. will update hasil kerastangan baru secara pukal :)

               

6 comments:

iYda Juhar said...

tahniah :O)

aidanelle said...

Wah! Tahniah!

shieda85 said...

yeayyy.. happy 4 u. sy baru je amik gmbr via hp.ingt nk post kat fb u.. hehee... all the best k (^^)

Alkisah said...

nice one

puanbee said...

wah dah dimajalahkan .. nice :) tahniah

ROJAK said...

dah berapa kurun ye Rojak tak baca remaja ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...