Thursday, April 1, 2010

...My 'Make Ur Soft Doll' class...

 fuhh..sungguh lambat saya upload pic aktiviti lepas kan.. haish..sungguh tak effiicient.. abis jatuh traffic T_T

anyway, here are some pic along my class last weekend.. thanks to all yang sudi datang.. walaupon berpanas, korang tetap sabar & sporting..sayang u all..auww


Photobucket
selamat datang~~


Photobucket
1st step yg perlu mereka lalui adelah step melukis.. 
mcm yang adik manis nie buat, melukis sambil tutup2 tak bagi orang tiru ^_^


Photobucket
dan 1 lagi skill yang agak chomel telah dicapture..
pegang warne siap-siap masa melukis untuk 
mengelakkan orang lain curik warne die..ahaha..cute


Photobucket
then, diorg perlu warnakan lukisan mereka menggunakan fabric colour yang tersedia..


Photobucket

jgn contohi kakak ini ye, mencuri tulang masa bekerja..ihiks

Photobucket
tapi contohilah beliau yg mewarne dengan penoh gaya & iltizam ini  ^_^

Photobucket
mereka yang mewarne dengan bersungguh-sungguh.. T_T
*susah nak cari pelajar seberia ni

Photobucket
 vvip for that day, sape kenal?? angkat tangan
*tapi beliau singgah warne kat bengkel sebelah saya sebenarnyer  ^.^

Photobucket
after siap warne, lukisan pada cotton ini perlu dikeringkan ye rakan-rakan

Photobucket
if lukisan dh kering, baru lah 2keping cotton ni dijahit bersama untuk diisi dgn fiberfill

Photobucket
after susah payah, at last, siap~~~
*sambil melompat kegembiraan ^_^

Photobucket
now hasil kerja yang cantek ini sedia untuk dibawa pulang..
*in the pic, saya, akak saya Aida, bantal beliau & Aida Junior..


Photobucket
lebih tak sangka lg pada hari tu, belum abis mengajar 1 geng membuat doll,
1 lagi geng dah siap menanti..waaaaa..terharu..
tak sangka dapat menarik perhatian ramai

Photobucket
manakala pada hari kedua, saya mengajar anak-anak chomel ini..
wow, 1 bas dpt doll baru.. saya juge tumpang seronok 
*kalau teror, cube teka saya dimana??  ^_^




Sekian, Enjoy~~~ d[^_^]b

1 comment:

Lea said...

Putrajaya.. Yeay.. saya pandai.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...