Friday, February 6, 2009

...My new bag...

I was so happy today! wii... why?? coz I just finish 2 new tote bag for my upcoming sales (sebulan dah brainstorming..dan akhirnye..uhuhu)..

because lake of camera and I so excited to show off, I just took a pic using my cellphone.. so please forgive my ugly duckling pic ok..I know u always understand me..hihi..


************************************************_:puteh_12:

love it or hate it..just leave me a message ok..glad to hear from u guys..big hug d[^_^]b

p/s: If anyone want to recycle or donate your lovely jeans to me, please email me at terompahsurau@yahoo.com ..I really appreaciate your help..thanks

7 comments:

kayghani said...

donate jeans?jeans aku paten lusuh2,ok ke?

liyana said...

xkisah lusuh2..asalkan dr brand yg berkualiti n wangi ye..Wangi! penting tuh..hihi

kayghani said...

hahaha..nak kata aku busuk la tu..

kalau guna jeans koman pun sape nak tau..

ARNI YUSNITA AHMAD said...

I reckon number 1 nicer sbb pocket tu make that bag looks different!! Ohhohoh btw i ade nak buang jeans, tapi yang tak berapa nak berjenama la, yang berjenama belum mahu buang lagi.heehehe, wangi tu boleh spray dgn victoria secret body mist atau ape2 perfume.hehehehe

liyana said...

@kay..lah, ko terasa ko busuk ke?? haha..aku ckp pasal suar la.. suar koman org tau la, mcm aku pecinta jeans nih, kenal..ehehe..anyway, asalkan elok lg..bg lah ye seikhlas ati

@arni..wahh..thanks2..beg berpoket tu adelah hasil pengorbanan sebutir jeans..uhuhu..ssh nk dpt..
n spray jgn xspray..ihihi

ezanykun said...

kreatifnya..
sy xde sluar jeans la.. camne nak donate.. mmg x suke pun pakai jeans.. hehe..

liyana said...

kalu xleh donate jeans, donate duit beli beg pon bleh..ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...