Thursday, November 13, 2008

...I'm in pink of health...

hari ni cerite pasal jambu..hihi..

emm...semlm akhirnyer, aku berjaya menonton boys over flowers..cerite hero lg jambu dr heroin..hihi..cerite yg hanyer peminat meteor garden yg paham..kalu xpenah tgk meteor garden, risiko tinggi utk tdo mcm member aku..huhu. cerite dr manga, then adaptasi ke drama n lastly movie..history cerite bleh click here, n kalu nk baca manga die free click here..for the movie, masalah bermula bile si hero ni (xingat name) decide nk kawen ngan pilihan die sndr...n then sebagai hadiah perkahwinan, diorg dihadiahkan ngan tiara warisan keluarga..malangnyer..semasa ditgn diorg, tiara tu dicuri..maka, journey diorg bermula utk dptkan blek tiara tu, n kalu xdpt blek, diorg xleh kawen..huhu...moral of the story, sepanjang ssh snang tu diorg byk pikir samada desicion diorg betul ke x utk kawen n adakah diorg are meant to be together? mcm tu lah lbh kurg..dr 5 bintang, aku bg 2 bintang je, wpon aku minat meteor garden..huhu..n aku bg skit sbb aku rs kalu san chai n dau ming si yg berlakon mesti lg best..hahaha...(mmm tp nape lah aku selalu ulas cerite xberapa glamour??mungkin sbb aku rs cerite glamour ramai sgt dh ulas..kan??)


next, aku terime kad kawen diana ghazale hari ni..(pasal kawen lg..huhu..) she is one of my schoolmate in mrsm kuantan...wah...kelas die sebelah kiri kelas aku, while bakal hubby die, bdk klas sblh kanan kelas aku, faizal ali..(bleh faham ke??haha..layan..) Congrats to them..moga berbahgia hingga akhir hayat..tp kad die bukan dlm kategori ari ni la..xbrape jambu..hihi.. tp still very nice..(usaha cr background sedikit pink..hihi)..kalu xde aral melintang, sampai lah aku ke umah pengantin di paroi 23hb ni..kalu ade sape yg dpt invertation card ni gak, harap dpt la pakat2 g..hehe..xsabar nk jupe rakan2..huhu..majlis kawen mcm ni biasenyer akan jd reunion xrasmi..kan..wah..teruja



lastly nk share function best bg colour maniac mcm aku..hihi..byk koleksi gmbr flickr yg cantek dikumpul kat multicolr search lab..n korg bleh kumpul utk buat college or ape saje idea hebat korang dgn senang.. jgn segan silu, cube lah ye.. d[^_^]b
~~love this pinky collage a lot.....hope that u would like it to~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...